Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Відділ державної реєстрації

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ

  1. Основними завданнями Відділу є забезпечення державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та реєстрації/перебування/зняття з реєстрації місця проживання громадян.
  2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
  3. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;
  4. Надає інформацію про зареєстровані речові права та їх обтяження відповідно до закону;
  5. Забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
  6. Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  7. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
  8. Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав;
  9. Вносить пропозиції щодо удосконалення роботи Відділу;
  10. Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  11. Відділ відповідно до покладених на нього завдань з напрямку реєстрації/перебування/зняття з реєстрації місця проживання громадян:
  12. Здійснює формування та ведення Реєстру територіальної громади;
  13. Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах Баштанської міської ради;
  14. Здійснює передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;
  15. Подає відомості періодичного поновлення територіального реєстру жителів по м. Баштанка до Державного реєстру виборців;
  16. Вносить пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб та бере участь у розробленні проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері реєстрації фізичних осіб.
  17. Готує проекти розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови в межах своїх повноважень;
  18. Проводить та бере участь у роботі комісій, нарад, семінарів з питань, віднесених до основних завдань та функцій, визначених цим Положенням;
  19. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції;
  20. Забезпечує, у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки та реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
  21. Виконує інші функції та, передбачені чинним законодавством, повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.
2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше