Відділ державної реєстрації
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ
- Основними завданнями Відділу є забезпечення державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та реєстрації/перебування/зняття з реєстрації місця проживання громадян.
- Відділ відповідно до покладених на нього завдань з напрямку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
- Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;
- Надає інформацію про зареєстровані речові права та їх обтяження відповідно до закону;
- Забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
- Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- Забезпечує прийом та видачу документів, пов’язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру прав;
- Вносить пропозиції щодо удосконалення роботи Відділу;
- Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
- Відділ відповідно до покладених на нього завдань з напрямку реєстрації/перебування/зняття з реєстрації місця проживання громадян:
- Здійснює формування та ведення Реєстру територіальної громади;
- Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах Баштанської міської ради;
- Здійснює передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру;
- Подає відомості періодичного поновлення територіального реєстру жителів по м. Баштанка до Державного реєстру виборців;
- Вносить пропозиції щодо забезпечення формування державної політики у сфері реєстрації фізичних осіб та бере участь у розробленні проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері реєстрації фізичних осіб.
- Готує проекти розпорядчих актів міської ради, виконавчого комітету та міського голови в межах своїх повноважень;
- Проводить та бере участь у роботі комісій, нарад, семінарів з питань, віднесених до основних завдань та функцій, визначених цим Положенням;
- Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання корупції;
- Забезпечує, у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки та реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
- Виконує інші функції та, передбачені чинним законодавством, повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.